- Plażowy Zestaw Imprezowy – czas na wyzwania!
Witamy na 1 etapie gry!
Już niedługo dotrzecie na brzeg, gdzie słońce grzeje, a chłód wody kusi do zabawy. Ale to nie czas na relaks, bo czekają tam na Was wyzwania, które sprawdzą Wasz spryt, kreatywność i ducha współpracy!
Zadanie 1: Muszlowe łupy
Wyruszcie na poszukiwania skarbów ukrytych na wskazanym brzegu. Waszym celem jest zebranie 30 muszelek – im bardziej kolorowe i piękne, tym lepiej! Te morskie skarby posłużą Wam jako waluta w grze.
Gdy będziecie mieć już 30 muszelek, odnajdźcie instruktora. On w zamian za morskie łupy przekaże Wam cenną wskazówkę co do miejsca ukrycia hasła odblokowującego kolejny etap gry. Pamiętajcie, by zapisać ją dokładnie!
Zadanie 2: Węzły morskie – zawiążcie nić porozumienia:)
Woda to świat żeglarzy, a oni znają się na węzłach jak nikt inny! Czas na lekcję żeglarskich węzłów! Każda grupa musi nauczyć się i wykonać dwa z zaprezentowanych węzłów.
Pamiętajcie o dokładności i precyzji – tylko perfekcyjnie wykonany węzeł zostanie uznany za zaliczony.
Zadanie 3: Piaskowe Love
Czas na budowę wspólnej przyszłości! Wykorzystajcie swoją wyobraźnię i kreatywność, aby stworzyć imponujący zamek z piasku. Pamiętajcie o szczegółach – dwie wieże i fosa wypełniona wodą to obowiązkowe elementy!
Gdy Wasze dzieło będzie gotowe, uwiecznijcie je na zdjęciu, które pokażecie instruktorowi, w zamian otrzymacie kolejny fragment wskazówki co do miejsca ukrycia hasła odblokowującego kolejny etap gry.
Za każde poprawnie wykonane zadanie otrzymacie część hasła do kolejnego etapu gry.
Do dzieła! Czas na zabawę i zdobywanie punktów!
Pamiętajcie:
- Dokładnie wykonujcie zadania, aby zdobyć wszystkie wskazówki.
- Współpracujcie ze sobą – razem jesteście silniejsi!
- Bawcie się dobrze i korzystajcie z plażowych atrakcji!
Powodzenia!
Za wykonanie powyższych zadań, instruktor obdarzy Was HASŁEM, które otworzy wrota do kolejnej przygody – pozwoli Wam odblokować ZADANIE 2.
Aby je wpisać, użyj przycisku POWRÓT, a następnie na stronie z zadaniami wybierz właściwy nr zadania – ZADANIE 2.
Niech duch przygody Was prowadzi!